úterý 24. června 2014

Dřevěné podlahy získávají na stále větší popularitě

Dřevěné podlahy získávají na stále větší popularitě

Stále častěji využívaným materiálem pro výrobu podlah je dřevo. Jedná se o přírodní produkt, který má mnoho pozitivních vlastností. Kromě krásného vzhledu, který se hodí prakticky do jakékoliv domácnosti, mají dřevěné podlahy také spoustu vynikajících užitkových atributů. Ať již se jedná o nízkou tepelnou vodivost či jímavost. Kromě toho se dá tento materiál velmi dobře zpracovat, a tedy ho lze použít do místností všelijakých velikostí a tvarů.


Dřevěné podlahy získávají na stále větší popularitě


Dřevěné podlahy vydrží i několik desetiletí

Při správné údržbě a ošetřování dřevěných podlah máte jistotu, že vám vydrží i řadu let. Hlavně kvůli různým vlivům vlhkosti a neposlední řadě také napadání různými škůdci, o kterých mnohdy ani nemusíme vědět, by se dřevěná podlaha měla pravidelně ošetřovat. Ve specializovaných prodejnách vám vyškolený personál doporučí ošetřující prostředky, díky kterým si podlaha bude držte svůj lesk a zároveň se na ní vytvoří ochranný povlak.

Dřevěné podlahy vydrží i několik desetiletí

Nenahraditelný přírodní materiál

Za dřevěné podlahy si zájemci sice připlatí více než u jiných typů podlah, ale pořád jsou hojně pořizovány. Pro své výhody, jako je právě struktura, barva, přírodní materiál a vše ostatní výše zmíněné, jsou totiž ničím nenahraditelné. Kromě toho dokážou v místnostech vytvořit příjemně teplé prostředí, v čemž se jim také jiný materiál nevyrovná.

Pokud uvažujete o výměně podlahy, zkuste svůj vyběr zaměřit i na dřevěné podlahy. Jejich výběr je široký a určotě si mezi nabídkou vyberete ideálního favorita, který ještě více zútulní váš byt či dům.

kvalitní dřevěné podlahy

8 komentářů:

  1. S manželem jsme se také rozhodli vyměnit podlahy v našem domě, jelikož tu jsou ještě po babičce, po které jsme ho zdědili. Proto jsem objednala stavebniny v okolí a dovezla vzorky, z kterých jsme si vybrali tu nejlepší podlahu. Kamarád nám doporučil řemeslníka, který nám udělal krásné nové podlahy a náš byt je teď jak za škatulky.

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec se nedivím, dřevěné podlahy jsou fakt super. Také bych doma chtěla. Bohužel je to ale celkem dost nákladné. Když jsme u nás dělali nové podlahy, tak jsme dřevo ale také zvažovali. Nakonec jsme místo toho ale šli do vinylové podlahy. Musím ale říct, že ta je taky super. Hlavně se to fakt dobře udržuje. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ono se obecně tyhle klasické přírodní materiály vrací. Nebo respektive lidé se k nim stále více vrací. Nikoho nebaví plast. Nikoho nebaví nepřirozené teplo z plynových radiátorů. My jsme si taky pořídili akumulační kamna Norsk Kleber od www.flamen.cz/product-brands/norsk-kleber/ a topíme si hezky pěkně dřevem. :) A jak mě to baví. Hlavně to přírodní teplíčko. A když to spojíte s pěkným dřevěným interiérem, tak máte dům na celý život. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nedávno jsem rekonstruovala svůj dům a pořídila jsem si dřevěné podlahy, protože mám ráda přírodní materiály. Snažím se chovat ekologicky takže třídím odpad a vytápění jsem vyřešila instalací tepelného čerpadla. Kamarád mi poradil nechat si i zrekonstruovat komín pro jistotu, kdyby byl výpadek proudu. Můžu si tak kdykoliv zatopit v krbových kamnech a nejsme závislá na dodávkách energií.

    OdpovědětVymazat
  5. Mohu jen souhlasit s tím, že stolek z masivu se podle mě hodí úplně do každého interiéru. Mám podobný v obývacím pokoji a skvěle ladí ke krbu, který jsem koupila zde, jelikož se mi líbí si večer posedět romanticky se sklenkou dobrého vína se svým přítelem u hořících a praskajících polínek.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, měla bych takovou otázku. Chystáme si letos na zahradu pořídit plastový bazén a v nějakém magazínu o bydlení jsem viděla, že se kolem bazénu dá udělat dřevěná podlaha. Nemáte s tím někdo zkušenosti? Předpokládám, že taková podlaha by asi musela mít nějakou speciální úpravu, že? Kde se takové podlahy dají sehnat? Díky. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já osobně mám pro dřevěné podlahy obrovskou slabost. Myslím si ale, že skvělé využití mají nejen v interiéru, ale i venku. My jsme si například nedávno nechali dřevěnou podlahu udělat na terase a vypadá to fakt skvěle. Chtěl bych tam ještě i nějaký pěkný dřevěný zahradní nábytek. Chci se zeptat, nemáte někdo zkušenost s tímto obchodem - https://www.avenberg.cz/k137-zahrada-kresla-lavice-a-stoly-zahradni-lavice ? Docela se mi tam nějaké věci zalíbily, tak přemýšlím jestli nezkusit objednat.

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem se při rekonstrukci mého domu také rozhodla pro dřevěné podlahy, a proto jsem nadšená, že mám nové ovčí kožešiny na podlaze. Nejenže vypadají úžasně, ale také přinášejí do mého obývacího pokoje pocit tepla a luxusu. Každý krok na boso po měkkém povrchu je pro mě velice příjemný.

    OdpovědětVymazat