čtvrtek 6. listopadu 2014

Luxusní bavlněné povlečení pro dokonalý spánek

Kvalitu spánku přímo ovlivňuje prostředí, zejména pak postel a ložní prádlo. Příjemné a měkoučké povlečení, pod kterým se budete cítit komfortně v každém ročním období, je tak naprostý základ pro vaše pohodlí. A přesně takovým je bavlněné povlečení od Stella - Ateliers s.r.o.. Vyniká prvotřídním materiálem, špičkovým provedením a také nápaditým designem. S povlečením této značky vytvoříte nejen výjimečné zázemí pro vydatný odpočinek, ale z postele jako celku také ozdobu místnosti.


Z vysoce kvalitní bavlny

Povlečení Stella je vyráběno z 100% bavlny nejvyšší kvality – ručně sbíraná s nízkým procentem rostlinného znečištění. Při zpracování pro povlečení se uplatňuje princip super česané příze, která neobsahuje více jak 20 % výčesku z nezralých, polámaných či mechanicky poškozených vláken. Všechny tyto vlastnosti materiálu a pečlivé postupy zajišťují, že povlečení Stella je mimořádně příjemné na dotyk a vypadá stále jako nové i po mnoha praních.

Základní druhy povlečení Stella

Mimo tradiční saténové tkaniny najdete v produktovém sortimentu také oblíbené jerseyové pleteniny o vysoké gramáži, jejichž úprava zaručuje jemnost a hebkost a praktické vlastnosti jako stálost barev či tvaru. Jedná se tak o povlečení, které vydrží roky.
  • Bavlněný satén – gramáž 120 g/m2, luxusní vzhled
  • Jersey – gramáž 140 g/m2, oboulícní úplet, velmi měkký a prodyšný
  • Mako satén – prochází procesem mercerizace, který dodává lesk a zvyšuje odolnost
  • Mako Jersey – velmi jemný materiál, nevyžaduje žehlení

Kolekce 2014/2015 odpovídá moderním trendům

V nejnovější kolekci povlečení od Stella - Ateliers s.r.o. naleznete vše, co lze od luxusního ložního prádla očekávat, tedy nadstandardní materiál v kombinaci s jedinečným vzhledem. Nechybí tradiční jemné květinové vzory ani neotřelé abstraktní a geometrické motivy, které skvěle zapadnou do jakéhokoliv stylu ložnice.


6 komentářů:

  1. Mně také nejvíc vyhovuje bavlněné povlečení . Od tchyně jsme jednou dostali krepové povlečení a to nebylo ono, takže teď leží jenom ve skříni. Je mi líto ho vyhodit, když to byl dárek, ale spát pod ním nechci. Třeba se bude někdy ještě na něco hodit.

    OdpovědětVymazat
  2. Na tuto značku už jsem narazila podruhé, časem určitě omrknu, díky :-) Zrovna před chvilkou jsem už nové povlečení objednala, a to z nabídky TOP10 Kvalitex výrobků, tak jsem zvědavá, jaké bude. Hodně se mi líbily ty jejich vzory, takové nenásilné, a i cena je podle mě dost v pořádku. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Je pravda, že povlečení a hlavně jeho materiál je důležité, ale myslím si, že třeba teď v zimě je dobré hledět i na materiál samotné přikrývky. Osobně si myslím, že na zimu jsou asi nejlepší volba vlněné deky. Pár jich tu máme a rozhodně si nemůžu stěžovat, že by mi v noci někdy byla zima. :)

    OdpovědětVymazat
  4. No, bavlna je podle mě jako materiál na povlečení úplně nejlepší volba. Zkoušela jsem párkrát krepové povlečení a moc spokojená jsem s tím teda nebyla. Bavlna je podstatně lepší. Musí ale být kvalitní. Mně se například zatím asi nejvíc osvědčilo povlečení, které se mi povedlo sehnat přes Livli.cz Pokud neznáte, mrkněte. Mají tam toho spoustu. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Není nad kvalitní povlečení. V tomto ohledu mě teď před pár týdny hodně překvapil jeden hotel, kde jsem byla ubytovaná. Musím říct, že hotelové povlečení mi málokdy vyhovuje, ale tady měli takové z velice příjemného materiálu. Bylo hned na první pohled poznat, že na něm určitě nešetřili. Myslím si, že více hotelů by se na toto mělo zaměřit.

    OdpovědětVymazat
  6. Já si teda myslím, že kvalitní povlečení doma mám. Minulý rok jsem koupila asi 4 sady fungl nového povlečení za celkem dost peněz a naprostá spokojenost. Co by to ale ještě chtělo je nějaká nová matrace. Ta naše je hrozně tvrdá a mně se na tom bohužel nespí úplně nejlépe. Raději bych nějakou měkčí.

    OdpovědětVymazat