středa 26. srpna 2015

Inteligentní dům aneb Jak pohodlně a efektivně zajistit bezpečí pro celou rodinu

Předchozí několikaletý vývoj přinesl do praxe takové technické možnosti, o kterých se minulým generacím ani nesnilo. Ale až v dnešní době je jejich úroveň tak vysoká, že obsluhu zvládne každý. Firmy, které propagují chytrou domácnost jako životní styl, se plně přizpůsobí požadavkům uživatelů a díky jejich profesionalitě bude o vaši domácnost opravdu odborně postaráno.

AV technika se dokáže plně automatizovat s vaší domácností a svým výkonem a vlastnostmi uspokojí každého uživatele.


Domácí automatizace pro absolutní pohodlí v domácnosti

Domácí automatizace, je životní styl moderní doby. V pohodlí domova si vychutnáte rozmanitou zábavu, získáte dokonalé bezpečí a ochranu a další vlastnosti. A co všechno chytré bydlení obnáší?
Základem inteligentní domácnosti je panel, který je snadno ovladatelný pouhým dotykem. Díky přehlednému a uživatelsky přívětivému rozhraní si jednoduše navolíte programy a funkce, které chcete. Např. konfigurace osvětlení k odpočinku, k relaxační četbě, k televizi nebo oslavě s přáteli bude rychlá a intuitivní.
  • Všechny funkce vašeho „smart“ domu okamžitě vyvoláte pomocí jediného tlačítka s rychlou předvolbou. Díky nastavení světla můžete posléze ovládat také rolety, žaluzie či markýzy, které se na základě průniku světla zatáhnou či otevřou.
  • Vyzkoušejte jedinečné funkce pouhým stisknutím tlačítka. Skvělé multifunkce okamžitě připraví váš interiér například na sledování televize nebo poslech hudby - nastavení světla, zatažení rolet, zapnutí televizoru. Vykouzlete romantické prostředí během pár vteřin.
  • Vaše chytré bydlení lze aplikovat také na garáž a výjezdovou bránu, pomocí dálkového ovladače otevřete bránu třeba z obývacího pokoje.
  • Jednoduché ovládání a kontrola zabezpečovacích systémů. Před odchodem z domu, už nemusíte kontrolovat zavřená okna, vypnuté elektrospotřebiče apd, vše jednoduše zkontrolujete, případně zapnete či vypnete pomocí ovládacího panelu.
Chytrá domácnost vám dá neskutečnou svobodu a umožní vám žít život v naprostém pohodlí a komfortu. Moderní technologie jsou znakem vyspělé domácnosti, tak proč si nepořídit chytré bydlení na patřičné úrovni?


15 komentářů:

  1. Tady tomu konceptu chytré domácnosti velice fandím. Je to super věc. Já sám začal tím, že jsem si domů pořídil chytré osvětlení. Prvně to byl jeden LED pás do obýváku a pak následovaly žárovky v celém bytě. Všechno teď snadno ovládám přes telefon a je to naprostá paráda. Můžu doporučit.

    OdpovědětVymazat
  2. No, jediná věc, která je u nás doma zatím chytrá je televize a moje manželka. :D S chytrou televizí jsem ale spokojený, jen ten zvuk bohužel není nic moc. Máme dost velký obývací pokoj a ten reproduktor v televizi to jednoduše řečeno neutáhne. Právě proto jsem si říkal, že by stálo za to zainvestovat do lepšího ozvučení místnosti. Myslím si, že například i na poslech hudby by to určitě bylo lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych se být vámi možná prvně zkusil zaměřit na akustiku v místnosti. Řešil jsem právě před časem problém, že zvuku z televize vůbec nešlo rozumět. Koupil jsem si tedy soundbar a bylo to o trochu lepší, ale pořád to nebylo ono. Můj problém nakonec vyřešily až vhodně umístěné akustické obklady. Myslím si, že ve vašem případě by něco takového mohlo také pomoct.

      Vymazat
  3. Tady ty inteligentní technologie v domácnosti se mi opravdu hodně líbí. Sám bych teď rád investoval nějaké peníze do modernizace naší domácnosti. Teď nedávno jsem například řešil vytápění. V tomto ohledu mě zatím asi nejvíc zaujala tepelná čerpadla. Koukal jsem, že je možné si vyřídit dokonce i dotace na tepelná čerpadla, což by se určitě hodilo. Alespoň by to pak nebyla tak velká zátěž na rodinný rozpočet.

    OdpovědětVymazat
  4. Já proti inteligentnímu bydlení ve své podstatě nic nemám, jen bych to s tím nepřeháněl. Spousta lidí se soustředí na chytré zásuvky, žárovky s ovládáním na telefon, ale pak už neví, že jim chybí náhradní zdroj elektrické energie pro případ, že vypnou proud. A jaké je jich překvapení, když si bez elektřiny a internetu nedokážou ani rozsvítit světlo v ložnici. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Když jsme s přítelem poprvé slyšeli o chytré domácnosti, tak jsme si mysleli, že je to daleká hudba budoucnosti. Když jsme začali stavět náš vysněný dům, tak jsme se snažili do stavby zakomponovat všechny nové a dostupné vychytávky, které jsou zároveň i ekologické. Samozřejmě nesměla chybět klimatizace bez, které se nedá v posledních tropických letních dnech vydržet.

    OdpovědětVymazat
  6. Moje kamarádka má zařízený dům jako ze sci-fi filmu, protože je velký fanda inteligentních domů. Všechno má na nějaké aplikace a spoustu věcí řídí na dálku z práce. To já jsem se zatím dostala jen k tomu jací jsou roboti do domácnosti, ale stále se vzdělávám, co vše se dá pořídit do bytu. Už mám robotický vysavač což je pokrok.

    OdpovědětVymazat
  7. Tady ty intelignentní domácnosti se mi hodně líbí. My se teď snažíme tu naši taky zmodernizovat. Hodně teď například řešíme vytápění a jak na něm co nejvíce ušetřit. Právě v této souvislosti jsem narazila na pojem rekuperace. Nemá s tím někdo zkušenost? Případně konkrétně s firmou https://reksystem.cz/? Musím říct, že mě to dost zaujalo.

    OdpovědětVymazat
  8. Můj manžel má rád moderní věci, a tak si již několik inteligentních technologií pořídil. Jelikož nám již zloději ukradli zahradní židle, pořídil bezpečnostní systém, díky čemuž nám kamery zasílají jakýkoliv pohyb okolo domu do mobilních telefonů. Přes aplikaci si můžeme zatemnit jakoukoli místnost v domě, jelikož se na dálku dají ovládat i venkovní žaluzie.

    OdpovědětVymazat
  9. Byla jsem ohromena chytrým zabezpečovacím systémem, který je součástí mé domácnosti. Moje chytrá domácnost má kromě bezpečnostních kamer a senzorů také inteligentní dveřní zámek. Už nikdy nemusím hledat klíče nebo si pamatovat kódy, protože se mi dveře otevřou pomocí otisku prstu nebo chytrého telefonu. Je to opravdu pohodlné a velice bezpečné.

    OdpovědětVymazat
  10. Chytrá domácnost dokáže hodně ulehčit život. Já mám tyhle technologie ráda a snažím se si pořizovat jen vše chytré. Nedávno jsem si nechala nainstalovat výjezdovou bránu, kterou mohu aktivovat odkudkoliv. Musím říct, že tohle všechno je super, ale nedávno jsem ztratila klíče od domu, a tak jsem si musela objednat zámečnickou pohotovost. Zaměstnanec, který přijel, byl velice ochotný a dveře otevřel během chvilky.

    OdpovědětVymazat
  11. S manželem si přejeme inteligentní dům a pomalu si ho i zařizujeme, ale přesto jsme si koupili tady krbová kamna, která jsou naším oblíbeným místem pro odpočinek s knihou. Když se po náročném dni posadíme u krbu, cítíme, jak se napětí uvolňuje a stres ustupuje. Plameny nás hypnotizují a cítíme se jako na malé dovolené uprostřed našeho domova.

    OdpovědětVymazat
  12. Mně by se taky líbilo, kdybychom měli chytrou domácnost a všechno na ovládání, ale manžel toho není fanoušek, tak uvidíme, co si zvládnu prosadit. teď je na pořadu dne rekuperace . Bez té se neposuneme dál. Těším se, že nebudu muset každý den ráno větrat a přesto budeme mít doma čistý vzduch :-) . Kolikrát se mi totiž stalo, že jsem ráno otevřela okno a pak jsem ho zapomněla zavřít :-D .

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý den, je úžasné, jak se snažíte mít ve své domácnosti moderní technologie. Tepelná čerpadla jsou bezvadným způsobem, jak si zajistit vytápění domu s minimálními náklady na energie. Pokud máte tepelné čerpadlo, tak už nepotřebujete klimatizaci. S ním se v zimě ohřejete a v létě se ochladíte. Přeji vám ať si pořídíte i další vychytávky.

    OdpovědětVymazat
  14. Po přečtení článku o inteligentních domech a moderních způsobech, jak zajistit bezpečí pro celou rodinu. Tak musím uznat, že je tahle problematika velmi aktuální a důležitá. I já jsem si pořídila několik chytrých spotřebičů a bezpečnostních kamer, aby byl můj dům stále pod mým dohledem. Jediné, co nemám ovládané mobilem jsou komíny jednoprůduchové.

    OdpovědětVymazat